tirsdag 15. september 2009

Tusen takk for hjelpen!

En spesiell takk, selvsagt til min herlige kone Amalie som har måtte leve med en mann som ikke har kunne vært den støtten han burde være nær en teaterpremiere og en nær forestående fødsel.

En stor takk til daglig leder, Eli Sævareid og styreleder Sigurd Aase, i Trygge Barnehager (min arbeidsgiver) som har gitt meg mulighet til å drive valgkamp for fullt i 6 (!) uker! Uten dem hadde jeg ikke klart å drive så mye valgkamp.

Takk til Haugesund Høyres leder, Steinar Jansen, som har vært høyt og lavt og alltid tilstede for meg. Er deg evig takknemlig, Steinar!

Takk til 1. kandidat Bent Høie, som virkelig har gjort en jobb for å få meg inn på Tinget. Er oppriktig imponert av ham (nok en gang!) og den jobben han gjør for Rogaland og Høyre. Han har dratt lasset i hele fylket, til stor nytte for meg!

Takk til Rogaland Høyres sekretariat og fylkessekretær Harald Eide Ellingsen. Du ruler!

Takk til Peder Sjo Slettebø som sammen med sine medlemmer i Rogaland Unge Høyre gjorde et rekordbra skolevalg for Høyre i Rogaland!

Takk til Karmøy Høyre hvor jeg har deltatt på en rekke arrangementer rundt omkring i kommunen. Det samme gjelder Tysvær Høyre, Vindafjord Høyre og Sauda Høyre. Dere har alle vært med på dette laget som har gitt meg mulighet til å representere dere på Stortinget.

Takk til alle medlemmer som har stått på stand, deltatt på aktiviteter og snakket varmt om Høyres saker.

Takk til Erna Solberg. Uten din innsats i denne valgkampen, så hadde vår vekst her i regionen og Rogaland vært mindre. Du gav meg ekstra stemmer ved å være den beste statsministerkandidaten og en meget god leder for Høyre!

Takk til Ellis og Kåre i Deadfish. De laget mine råkule plakater og løpesedler som ble en enorm snakkis over hele regionen. En kjempesuksess!

Takk til alle bedrifter og foreninger, samt privatpersoner som har tatt imot meg under valgkampen og lært meg mye og gitt meg verdifull informasjon!

Takk til mamma og pappa og Amalies foreldre Åslaug og Lorentz som har stilt opp, passet Amadeus, laget mat, hentet og levert uten å kny i 6 uker!

Takk til Amadeus, som jeg elsker så høyt at intet kan beskrive det i hele verden:-) Du har heldigvis merket minst mulig til oppstusset.

Takk til politiske motstandere som har skjerpet meg i hele valgkampen!

Takk til dere som har vært aktiv på min blogg www.arvekambe.no, spesielt på min Facebook-profil, og ”Kambe på Tinget-gruppen”! Dere har gitt meg flotte og verdifulle tilbakemeldinger, på godt og vondt!

En spesiell takk til de av dere som stemte Høyre, kun for å hjelpe meg inn på Tinget. Flere har kommet til meg og sagt de skal stemme Høyre for første gang i sitt liv. Det gir dypt inntrykk på meg og jeg har fått møte mange av dere i valgkampen! Ingenting inspirerer mer enn det.

Takk til deg som stemte Høyre!

Jeg er klar og gleder meg til å representere regionen, Rogaland og Høyre på Stortinget. Takk for din tillit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar