tirsdag 28. juli 2009

Høyres valglokaler er åpnet!


Da er Høyres valglokaler i Haugesund sentrum, endelig klare! Vi har lånt den gamle Shoes-butikken i Haraldsgaten 143 helt frem til valget mandag 14. september.

Her vil du kunne møte meg på stands, eller for en prat i lokalet, gi ris og ros, få kaffe, vafler (hvis vi har giddet å lage) få mye informasjon om Høyres politikk, både skriftlig i form av brosjyrer, programmer og muntlig ved spørsmål og samtale:-)

Lokalet vil delvis være bemannet fra midten av august og ut valgkampen, både av meg og andre gode Høyre-folk.

Ønsker du å møte meg her, men er usikker når jeg er der?

Ring eller send meg en sms på 95 08 56 49, eventuelt e-post: arve.kambe@haugnett.no

Jeg tror dette er et glimrende lokale for å komme i kontakt med folk i valgkampen og håper du benytter anledningen til å komme innom for å gi meg innspill, råd og vink:-)

Snakkes.

Nedenfor er bilder fra innflyttingsdagen, Steinar Jansen og meg, mens vi bærer og monterer.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar